onsdag 17 oktober 2012

Att det kan vara så himla svårt ibland.

Sitter här med böcker och frågor till en tenta som är på fredag, om två dagar.
Jag önskar varenda gång när jag känner mig såhär förvirrad att jag bara skulle ha börjat tidigare, önskar att jag skulle lära mig snabbare än vad jag gör. Det går sakta den här gången och allt omkring mig är såklart mycket roligare. Jag ska göra mitt bästa givetvis, men visst är det så himla irriterande att man inte kan göra sitt bästa hela tiden, att jag inte bara kan vara disciplinerad och duktig. Jag är väl bara människa är det väl lämpligt att tillägga nu, men ärligt talat så skäms jag.

Jag ska laga mitt potatismos nu, och sedan åka på dans och när jag kommer hem då ska jag göra mitt bästa fram tills att det blir Fredag. Sedan ska jag försöka att inte skämmas över att jag inte alls gjort mitt bästa den här gången..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar