fredag 6 juli 2012

Att välja glädje.

Det finns dagar då man bara vill skrika rakt ut direkt någon pratar med en. Det behöver egentligen inte finnas någon anledning, man bara är bitter och elak. Det är så himla onödigt! det är så himla mycket roligare att vara glad och se på saker med positiva ögon.
Man har alltid ett val att göra det, man får alltid välja glädje! det är bara upp till en själv om man gör det eller inte.

Godmorgon på er!
jag känner mig betydligt mycket bättre idag, min hals är inte lika hemsk som igår. Inatt har det känts som knivar som skurit i halsen. Tillslut kunde jag somna och sova bra.
I alla fall så tänkte jag visa er vad jag fick av min sambo i födelsedagspresent. Den är så fin och perfekt! skulle bara ha lite matchande muggar till nu. Det skulle vara pricken över I'et.
Tror att resten av dagen består av montering av garderobssystem, städning, baka en rabarberpaj och bara ha det mysigt!
skall ta vara på värmen också, så det kanske blir en promenad också.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar