måndag 18 juni 2012

Lycklig

Jag startade den här bloggen för att ni skulle få inspirera mig och jag skulle ge er resan till min drömlägenhet. Idag, så vann vi den. Den är våran och vi flyttar dit om två veckor. Jag skall få bo i samma lägenhet som mannen jag älskar, tillsammans med min bästavän som gör mina dagar så mycket bättre. Det känns helt fantastiskt att äntligen har hänt. Om två veckor bor jag i en egen  lägenhet och jag har aldrig varit såhär lycklig! jag grät när vi fick beskedet och nu ler jag som aldrig förr.
Jag skall visa er några nya inköp sedan, nu ska jag sätta mig och titta på en massa saker som skall inhandlas, bla en ny säng och soffa.

som sagt, jag är lyckligast i världen och detta är en dröm som jag inte riktigt vaknat upp ur än. Det är så fantastiskt härligt bra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar